Hoe krijg ik een sixpack? Next item ROAD TO SUMMER(BODY) 2019

Eindelijk een sixpack? Lees hier hoe! 

Hoe krijg ik zichtbare buikspieren en krijg ik dat laagje vet eindelijk eens weg?!

 

Dit is 1 van de meest gestelde vragen die wij krijgen, en er bestaan nog wat misverstanden over hoe je een sixpack krijgt. Op weg naar de zomer wilt iedereen nog snel de sportschool induiken en de buikspieren nog even flink hard aan het werk zetten.

Daarnaast worden veel “noodmaatregelen” getroffen voor extra en snel resultaat. Een detox, fatburners, koolhydraatarm eten of geen brood. Zelfs eten na 20:00uur zou het magische trucje zijn, voor die strakke sixpack… Maar nog steeds geen resultaat, wat wordt er over het hoofd gezien?

 

 

Wat is het geheim?

Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat iedereen buikspieren heeft, maar bij niet iedereen zijn ze zichtbaar en even goed getraind. Er zit een laagje vet overheen, waardoor de sixpack niet of niet goed zichtbaar is.

Dat houdt in dat het vetpercentage verlaagd moet worden, om dit doel te bereiken. Om het vetpercentage te verlagen, zal je een klein calorietekort moeten hanteren, voor langere tijd.

Een klein calorietekort is erg belangrijk, zodat je geen aanslag op je spieren pleegt, en langzaam het vetpercentage hiermee naar beneden brengt.

Door dit principe voor langere tijd te hanteren, zal je steeds meer zicht krijgen op een buikje dat verdwijnt en de buikspieren worden steeds zichtbaar.

 

 

Creëer een klein calorietekort

Om dit doel te realiseren, kun je gebruik maken van de welbekende “voedingsapps” en hierbij een eetdagboek gaan bijhouden. Het belangrijkste hierin is dat je alles nauwkeurig en 7 dagen per week invult. Het heeft weinig zin om van maandag t/m donderdag een klein calorietekort te hanteren, om dit vervolgens van vrijdag t/m zondag weer volledig uit de hand te laten lopen, zodat je netto nog steeds geen calorietekort hebt.

 

Start nu

Uiteraard kun je er ook voor kiezen om met ons personal training traject aan de slag te gaan en verzeker je jezelf van gegarandeerd resultaat. Ook bieden wij small group training aan en hebben wij nog een aantal plaatsen beschikbaar.

 

 

Mocht je nu interesse hebben in het gebruik van onze app in combinatie met 1 van de personal training pakketten of small group training, neem dan contact met ons op.

 

 

(Barberio Personal Training is gevestigd in Utrecht, Lage Weide en bestaat uit een team van 2 trainers en wij werken nauw samen met fysiotherapeut Tim Rakers. De personal training wordt gegeven aan mensen uit Maarssen, Utrecht, de Meern, Vleuten, Vleuterweide, Leidsche Rijn, Breukelen en meer plaatsen. Het is dan ook handig als de solliciterende personal trainer uit de omgeving van Utrecht komt. Barberio Personal Training heeft meer dan 10 jaar ervaring en de opgedane kennis willen wij graag overdragen met een groot team van professionele en bekwame trainers, aan zo veel mogelijk mensen in de regio Utrecht. Wij bieden personal training aan die zicht richt op de uitvoering van de techniek van de oefening en zullen gericht met de klant werken aan hun voeding door middel van onze app. Het aanleren van nieuwe gewoontes is dan ook bepalend voor het resultaat en het vasthouden hiervan. Naast de personal training bieden we een ruim aanbod van small group training aan en kun je hier bijna iedere dag terecht. Ook zijn er 2 speciale small group trainingen, welke uitsluitend voor dames zijn en hiervoor hebben wij nog een aantal plaatsen beschikbaar. Sinds dit jaar bieden wij ook de mogelijkheid om maandelijks alleen gebruik te maken van de voedingsapp pro en maandelijks meten. Voor meer informatie kun je terecht op www.barberiopt.nl ).